Ystad djurpark

Skrivet den: 2020-07-21 kl. 20:06:27 / Kategori: That is that
Barnen och alla grejer som medföljer packades in i bilen och sedan styrdes den mot Ystad djurpark som var dagens utflyktsmål. Där väntade farmor och farfar på parkeringen och vi gick in tillsammans. Efter turerna till Skånes djurpark och tropkariet kände jag att jag stressat mig igenom båda ställena och inte kunnat njuta. Så jag bestämde mig för att ta det lite lugnare. Jag vet inte om det fungerade, men dagen var mer avslappnande för mig iaf. Vi tittade, klappade och upplevde en massa skoj under förmiddagen. Elliot fick se massor av djur och klappa några också.  Vi medtagna lunch avnjöts på en bänk och efter några åk på rutschkanan bar det av hemåt igen. 

Tack farfar och farmor för en trevlig tur :)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0