Elliots andra år

Skrivet den: 2020-06-30 kl. 20:34:02 / Kategori: That is that
Det kom en ny fotobok till oss för några veckor sedan. Elliots andra år. Jag trodde den skulle bli mindre än den första men icke. Jag hade kunnat göra den så mycket större men fick lugna mig lite :) 

Boken kommer från once upon som är en app. Där görs boken på enklaste sätt och jag behöver bara lägga in bilder och skriva bildtexter. Ingen tid läggs på design utan det enda jag kan bestämma är vilka bilder som ska vara var. Ibland hade jag velat ändra lite mer, men ofta är för många alternativ inget positivt, i alla fall för mig. 

En stor fördel är ju att jag kan "arbeta" på boken hur länge som helst. Theas första år och Elliots tredje år har redan påbörjats. Och jag bara älskar att bokens namn står på ryggen. Kommer bli så snyggt när samlingen växer! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0