Rymde hemifrån

Skrivet den: 2020-06-13 kl. 20:43:26 / Kategori: That is that
Jag kommer säkert skriva ett inlägg någon gång i framtiden om när Elliot eller Thea ska rymma hemifrån, men inte riktigt ännu. 

Nu har de visserligen rymt hemifrån men det var på mitt intiativ denna gång. För när Daniel planerade in fönsterbyte i helgen var jag väldigt snabb med att erbjuda mig att ta barnen till stugan. Så vi åkte ut igår på eftermiddagen och jag tänkte vi skulle åka hem imorgon vid lunch. Jag lovar inget, för vi har det otroligt bra här! Båda barnen leker och busar med mormor och morfar till fullo. Vi tar skogspromenader, spelar fotboll och vattnar blommorna. Med jämna mellanrum serveras det mat också och jag bara njuter.

Elliot har så roligt att han hoppade över vilan helt och hållet (för första gången) vilket resulterade i att han somnade i soffan vid sju ikväll. Gulligaste någonsin!

Daniel då? Jo men de har jobbat på bra och alla fönster var bytta innan klockan 14 idag. Nu är det efterarbete och småpill kvar. Det ska bli roligt att se hur det ser ut när jag åker hem imorgon. Vädret blev ju hur bra som helst nu på eftermiddagen så Daniel körde också ut här för lite kvällsmat :) De har lite planer för morgondagen också så han fick återvända hem, medans vi av samma anledning stannar här. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0