Skånes djurpark

Skrivet den: 2020-06-25 kl. 20:49:49 / Kategori: That is that
Efter den där turen till stranden har jag blivit lite tuffare med vad jag vågar hitta på med barnen. På gott och ont antar jag, för snart kommer jag kasta mig in i något med fullt självförtroende som inte kommer gå så bra, haha. 

Däremot var jag klok nog att be mamma följa med när det planerades en tur till Skånes djurpark. Och tur var väl det! På parkeringen mötte vi upp Linda och Tyra och sedan var det full rulle några timmar. Elliot var rätt överväldigad i början och att stå i kö eller gå ifrån något roligt fungerade sådär. Det var en hel del skrik där innan lunch. Så det var verkligen tur att jag inte var själv, det hade inte gått. Lyckligtvis sov Thea det mesta av förmiddagen och behövde inte mig så mycket utan det räckte att mormor passade vagnen. 

Efter lunch blev det mycket bättre. Elliot satt en stund i vagnen och tog det lugnt utan att sova och därefter var han mycket lugnare och jag med. Nästan lite mysigt där ett tag med. Vi tog revansch på köerna vid traktorerna det sista vi gjorde innan vi åkte hem. Elliot somnade direkt! 

Så en händelserik dag för både stora och små :) 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0