Hänga ute

Skrivet den: 2020-03-30 kl. 21:40:44 / Kategori: That is that
Idag var en ny first. Daniel har jobbat som vanligt idag och lämnade huset vid halv sju imorse. Elliot hostade lite väl i helgen så han är hemma från föris den här veckan också. Detta betyder alltså att jag är ensam hemma med båda kidsen hela tiden under hela veckan. Jag tror inte jag varit själv med båda så länge tidigare som idag, men det har gått över förväntan. Sedan var Daniel hemma och vände i två timmar innan han skulle på fotbollsträning men då hann jag sticka ut en halvtimme i gymmet/garaget och han lagade mat till oss. Läggningen med Elliot var lite tuffare när man var själv men till slut somnade han och vi har alla överlevt dagen :) 

Förresten hade vi finbesök i förmiddags när Sofie, Ellen och Harry kom och lekte en timme i trädgården. Även dem var för snoriga för förskolan/skolan/jobbet i dessa tider så vi bestämde oss för att utelek fungerade perfekt! Jag och Sofie passade på att totalrenovera hela vår tomt. Tänk om man någon gång gjort verklighet av några planer. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0