Med dubbelvagn

Skrivet den: 2020-03-11 kl. 19:33:52 / Kategori: That is that
Idag skulle Elliot lämnas på föris igen och när vi går dit åker han på ståbrädan med sadel som han älskar. "Cykla" som han kallar det. När jag skulle hämta honom efter lunch blev det betydligt svårare. Tidigare har jag ju lagt honom i vagnen och sen har han somnat i den på vägen hem. Men nu är ju vagnen upptagen av någon annan. Det var helt enkelt dags att plocka fram dubbelvagnen! Det bäddades för Thea här hemma och det var inga konstigheter, hon somnade direkt. Det var heller inga problem att "köra" vagnen och jag kom igenom grinden på föris också ;) Den stora utmaningen var såklart Elliot. Skulle han acceptera en annan vagn bara sådär? Skulle han somna i den? Resultatet? Han somnade halvvägs hem! Bra mycket snabbare än i vanliga fall. 

Nu är det bara jag som ska gilla läget också ;) 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0