Stuck at home

Skrivet den: 2020-03-20 kl. 22:23:44 / Kategori: That is that
Vi är rätt fast här hemma just nu känns det som. Men jag är väl inte ensam om den känslan idag tror jag. Det är konstiga tider just nu, minst sagt. 

Elliot har varit hemma hela veckan på grund av en ordentlig förkylning. Jag skulle bli förvånad om han går dit något nästa vecka, utan tror han kommer vara hemma ett tag till. Föekylningen har han i alla fall nu delat med sig av och jag känner mig rätt kass jag också. Även Daniels hals har spökat lite så både igår och idag har han arbetat hemifrån. 

Men jag måste också säga (skriva) att jag är så otroligt glad över att Thea är här hos oss. Sjukvården är så pressad just nu och de sliter verkligen, men jag hade inte varit så sugen på att föda barn i dessa tider (sorry Carro). Vi har fått ställa in ett besök på BVC och att skriva på faderskapsintyget har vi också fått skjuta lite på. Inget som inte går att lösa.

Nu ska vi försöka njuta lite av att det är helg. Elliot hade gärna fått bjuda på en sovmorgon eller två ;) 

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0