Födelsedagspresent

Skrivet den: 2020-05-07 kl. 22:11:53 / Kategori: That is that
I julas fick Daniel en halv skivstång av mig i julklapp för att vi skulle börja jobba lite på vårt hemmagym. Detta resulterade i att Daniel målade om hela garaget för att vi skulle kunna vara där och en beställning på stång, vikter och golv lades. Vi hade en hel del gejer sedan tidigare men fler kettlebells, gummiband, hopprep och andra roliga saker har köpts in under våren. Vi kan verkligen köra tuffa pass där ute! 

Ja, mina pass har av förklarliga skäl inte varit så tuffa, först gravid och sedan nyförlöst. Men  nu är jag starkare och efter Daniels grymma födelsedagspresent kan jag köra ett av mina favoritpass också, power! (Vilket jag också gjorde i tisdags, hej träningsvärken!!)

Undras vad jag ska köpa till honom när han fyller år :) 

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Thomas

Tips på fölsis. Den andra halvan av skivstången.

2020-05-08 @ 17:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0