Två månader och..

Skrivet den: 2020-05-03 kl. 23:05:04 / Kategori: That is that
Två månader och lite till är Thea nu. Vår fina tjej. Hela familjen har också njutit av en grym långhelg tillsammans. Vi har hunnit med allt och lite till känns det som. 

Det började med valborgshäng hemma hos Sofie med familj där barnen lekte och vi vuxna kunde sitta kvar vid bordet på ett sätt vi inte gjort på länge! Där får vi tacka Sofies tjejer, för gud vad de är snälla mot killarna! 

Fredagen gick ut på att fixa där uppe. Det har rivits en hel del tapet och Daniels föräldrar var här och hjälpte till innan vi avslutade dagen med grillat hemma hos dem. Jag får ta lite bilder med på hur det ser ut där uppe nu med, såhär mitt i renoveringen. 

Under lördagen lekte vi i trädgården där jag plockade maskrosor och Daniel testade min födelsedagspresent, en högtryckstvätt :) På eftermiddagen sen åkte vi in till c4 för att shoppa lite och träffa Vera. Vi hann också med en snabb runda upp till lägenheten för att kolla in deras renovering. Sedan hann vi hem lagom till en powernap innan David kom och det grillades här hemma. 

Idag har vi tagit det lite lugnare. På förmiddagen gick jag och barnen till lekplatsen tillsammans med nya kompisen Oliver medans Daniel fortsatte tvätta plattorna här hemma. Efter lunch och vila (för alla) blev det ett nytt lekplatsbesök för hela familjen där vi testade en ny lekplats. Ev en ny favorit, men den ligger liiite för långt bort). Elliot har lärt sig klättra och även om han är lite osäker är han ändå grym i sin teknik. Efter kvällsmat och söndagsbad tog Daniel kidsen på en promenad och jag fortsatte med att riva tapeten där uppe. 

Full rulle helt enkelt, och så vill vi ha det :) 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0