Tand!

Skrivet den: 2020-11-27 kl. 22:19:39 / Kategori: That is that
Vi har inväntat Theas första tand länge nu. Idag frågade Daniel mig varför jag inte berättat att Thea hade fått den där första tanden. Kanske för att jag inte visste? :) men nu är den här i alla fall, sådär en 3-4 (5?) dagar (nätter) sedan vi slutade amma helt. Perfekt timing om ni frågar mig! 

För övrigt har vi läskigt bra rutiner här hemma just nu. Jag kommer ju få äta upp dessa ord ordentligt men men! Läggningen med barnen fungerar super, och båda barnen sover vid halv åtta, åtta. Elliot sover oftast hela nätter och Thea gör så gott som detsamma. Ibland vaknar hon och jag får sätta i nappen och lägga henne ner. Men hon stannar i sin egen säng fram till 06 ungefär och sen mornar vi oss en stund tillsammans innan vi går upp. Nej, såhär får det gärna fortsätta :) Nu är det kanske dags att lilltjejen får ett eget rum också. 

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0