Att bara vara hemma

Skrivet den: 2020-10-01 kl. 21:44:58 / Kategori: That is that
Den snoriga näsa som Elliot bjöd på i torsdags är borta. Däremot är det först idag som jag inte jagat honom med papper hela tiden så det blir ju ingen föris imorgon heller. Det hade vi (jag) bestämt redan i onsdags så. Bättre att ta det säkra före det osäkra, speciellt eftersom jag "bara" är hemma ändå. Men fortsätter det såhär så kan vi i alla fall gå på gympan som börjar på söndag, vilket ska bli så spännande. 

Men nu har jag varit hemma med båda barnen i över en vecka. Alltså hemma, hemma! Någon runda till lekplatsen och vi har lekt lite i trädgården, men annars bara varit hemma. Så det har varit en lång vecka ;) Jag är verkligen glad över att ha mina pass, och vissa dagar har Daniel knappt hunnit hem innan jag vill ut och gå en liten runda :) 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0