Bra måndagsbeslut

Skrivet den: 2020-09-14 kl. 20:53:09 / Kategori: That is that
Idag har varit en riktigt bra måndag. För det första är ju vädret helt underbart! Massor av sol! Men ännu bättre är ju mötet jag hade med chefen idag. Planen var att jag skulle börja arbeta 60% efter jullovet, men jag har sakta men säkert kommit fram till att jag nog inte vill det. Thea ska skolas in i augusti oavsett och vi skulle dela på föräldraledighet i vår. Men som sagt så är jag inte så sugen på det. Daniel låter mig så gott som bestämma hur jag vill ha det och jag är så glad för det. Min nya plan är att börja arbeta 40 % efter påsklovet istället. Vi får se vad det blir :) Det enda jag vet att efter jag tagit beslutet att vara föräldraledig lite längre så kändes det så bra. Det känns så rätt i hela kroppen och känslan att få vara hemma med barnen lite mer gör mig så otroligt lycklig. 

Vi firade med att gå till lekplatsen och idag fick Thea testa gungan också. Vilket uppskattades av både lilltjejen och Elliot. Underbara barn! 

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0