Mörkt!

Skrivet den: 2020-09-28 kl. 12:30:12 / Kategori: That is that
Det börjar bli mörkt ute nu, och kvällspromenaderna blir av mer och mer sällan. Igår lyckades jag komma ut i alla fall. Efter Thea ätit gröt vid sju la jag henne i vagnen och promenerade en 45 min. Det var fortfarande varmt och skönt, men mörkt. Det är dags att plocka fram reflexvästen och några till vagnen också. 

Trots mörkret så tycker jag inte att det är läskigt att gå här. För några år sedan började jag tycka det blev jobbigt att gå i stan på kvällarna, och nu hade jag nog inte gett mig ut där när det är mörkt, jag tror inte jag vågat. Men här är det inga problem. Jag möter mycket folk som är ute med hundar, eller bara är ute och går. Och även om det är mörkt så är det ju inte sent. 

Men som sagt, dags för reflexer! 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0