Ny hobby

Skrivet den: 2020-09-09 kl. 12:32:25 / Kategori: That is that
Jag har tänkt ett tag att jag skulle vilja göra något annat på kvällarna än bara ligga och dumglo på tvn eller telefonen. Jag har också tänkt ett tag att jag ville testa att pussla. Några i min omgivning har gjort det och det kändes "roligt". 

I söndags köpte jag ett pussel och när barnen lagt sig så blev det lite mer än två timmars pusslande. Jag kunde såklart inte sluta :) under hela måndagen sedan längtade jag till jag skulle få sätta mig igen och pussla klart. Tyvärr blev det inte så lång stund då innan det var klart. Jag hade fegat lite och tagit ett med 500 bitar, men borde nog testa 1000 nästa gång. För det blir ju fler gånger, det lovar jag! 

(null)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0