Promenad till stranden

Skrivet den: 2020-09-17 kl. 21:30:49 / Kategori: That is that
Igår var Elliot inte på förskolan. Onsdagar är hans nya lediga dag :) Vädret bjöd på strålande sol igen och jag gick här hemma på morgonen och funderade på vad vi skulle göra under förmiddagen. Skulle vi leka/kolla på tv/baka, eller skulle jag ta mig i kragen, packa ihop barn och grejer och gå ner till stranden? Det blev stranden. Efter att ha testat olika håll dit och hem så blir de närmsta hållen ungefär 3,2-3,3 km och tar ca 30-35 min (om man stannar och kollar på ekorrar och fjärilar). 

En underbar förmiddag! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0