Utflyktsonsdag

Skrivet den: 2020-09-23 kl. 18:57:35 / Kategori: That is that
Onsdagar är Elliots lediga dag och denna onsdag sammanföll det med en ledig dag för mormor. Då kan vi ju åka på riktig utflykt! Så vid kvart över sju imorse stod jag och stekte pannkakor till Elliot, och fixade pastasallad till oss lite större. Mormor kom hit vid lite i nio och vid halv tio gav vi oss iväg på världens största omväg till kjugekull. Mitt lokalsinne är under all kritik säger jag bara... 

Det var vi och några högstadieklasser som hade orientering på plats. Ganska snabbt fick vi överge vagnen och ta selen istället, och sedan gick vi en kort runda innan vi vände tillbaka för lunch i solen. En underbar förmiddag! 

Jag fick extra feeling av det fina vädret och när vi kom hem packade jag om vagnen för mellis och jag gick ner till stranden med barnen. Det är verkligen underbart där nere :) 

En underbar ledig dag! Imorgon ska Elliot till förskolan några timmar igen och jag har en del hushållsarbete att ta igen ;) 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0