Work it

Skrivet den: 2020-09-06 kl. 23:02:13 / Kategori: That is that
Jag tror inte att jag skrivit om vad jag hållt på med såhär i månadsskiftet. För efter ett uppehåll under graviditeten och några månader efter förlossningen så kom jag inte tillbaka till mina pass på Actic som jag älskar så mycket. Nej, istället började med pass på nyöppnade Nordic wellness i Åhus istället. Ett beslut som helt och hållet grundade sig i att det är närmare dit. Nu håller jag ju "bara" i pass, men det är väldigt roligt att vara på ett helt nyöppnat gym, och det ska bli spännande att se hur framtiden ser ut. I torsdags höll jag mitt första nervösa HIIT-pass, som kändes super. På tisdag kör jag mitt andra, och sedan kommer det rulla på så framöver. Dags för oss att verkligen börja få ihop livspusslet :) 

Idag fick jag lyxa till det ännu mer. Jag var på gymmet och körde i gymmet. Känslan är svår att beskriva, mer än "satan vad bra det kändes". Och att kunna cykla dit också!! 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0