Elliots rum

Skrivet den: 2021-02-11 kl. 10:52:00 / Kategori: That is that
I påskas började vi (Daniel och Thomas) sätta upp en vägg på ovanvåningen där Elliots nya rum skulle bli. Den väggen om på plats ganska snabbt och både Elliots rum och allrummet utanför målades i olika nyanser av grått. Sedan renoverades badrummet i några veckor, men sedan, efter det fick jag börja! Dags att börja inreda. Jag hade tusen av ideér och tankar som jag ville förverkliga och en del onlineshopping att göra. Jag fick också fram med penseln lite och måla några hyllor för att få dem i samma färg som väggen. När jag sedan tänkte att jag var klar så kom jag på massa nya saker såklart. 
 
Men så här ser det ut just nu.
Tältet som stått i vardagsrummet i två år har kommit upp.
En ny bokhylla + lådor från ikea blev det också för förvaring.
Bordet och stolarna fick barnen i julklapp från mormor och morfar. 
Husen och tavellisterna som jag målat.
Det andra huset är från dollarstore.
Annan hylla från jollyroom. 
Älskar giraffen från H&M home och mattan med siffrorna från clas Ohlson.
Påslakan och örngott från jollyroom. 
Alfabetsgirlangen är från lagerhaus.
Pandan är från stickstay. Dyr, men otrolig kvalite.
Klossarna är från rofa, doppresent från farmor och farfar. Thea har nästan likadana. 
E-lampan är också från jollyroom och en dop-present. Thea har en nästan likadan ;)
 
 
Nu ska det upp lite tavlor och jag vill ha en hylla till av något slag bakom bordet för förvaring av pysselgrejer. I hörnan som inte är med på bilderna finns en garderob och en 2x2 kallax också. 
 
Och sen är det Theas rum som ska planeras, mer skoj för mig :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0