Klantarsle 2.0

Skrivet den: 2021-02-06 kl. 20:26:00 / Kategori: That is that
Jag vet inte om jag berättade att jag tappade min telefon morgonen efter nyårsafton. Det gjorde att 2021 startade på allra bäst sätt verkligen. Men men, trix och fix och igång med min XR. Det är ingen dålig back-up telefon så jag klagade inte så mycket. Min nya som jag skaffade i september lämnades in på lagning, försäkringsbolaget kontakatdes och allt var lugnt. Sen har det tyvärr tagit tid så jag tänkte börja efterlysa den nu. Speciellt efterom jag lyckades tappa min XR i golvet igår precis innan jag skulle ha pass. Lätt panik innan passet då all musik och tidtagning finns på telefonen men med hjälp av fina kollegor och tålmodiga deltagare så gick det bra. Det blev riktigt svettigt ändå kan jag lova. 
 
Tyvärr gick det inte lika smidigt att starta upp en ny telefon så jag var utan hela kvällen och morgonen. Jobbigar än man kan tro, vilket är läskigt i sig. Men nu sitter jag med en äldre modell och saknade över min "vanliga" är stor för tillfället.  
 
Men det var inte det här jag tänkte skriva om utan våra två härliga promenaden ner till stranden de senaste två dagarna. Igår föreslog Elliot att vi skulle gå ner efter mellis vilket jag tyckte lät som en bra idé även om det skulle bli lite stressigt. Vi hann ner och springa på de frusna sandhögarna men sedan snabbt hem igen. Då tröttnade Elliot och började frysa och gnälla rätt mycket. Snabba steg hem sedan. Därför blev jag förvånad när han föreslog stranden idag också, men nu var jag bättre förberedd. Farmor ringdes in och kusinerna och Emil var också redo när vi gick förbi dem på vägen ner. Eftersom vi var två vuxna från start kunde vi ta både cykelvagnen och den vanliga vagnen. Så Elliot kunde mysa ner sig lite mer. Det var däremot mycket kallare idag och vinden var inte rolig. Så efter lite spring och vi tittat på det häftiga vattnet som var fruset till en viss del gick vi hem till Nolins och åt mellis och lekte innan vi gick hem igen. Många steg in på kontot för mig med :)
 
En grym eftermiddag helt i min smak. Det enda vi saknade vad pappa (och Sara och Thomas) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0