Snoriga barn

Skrivet den: 2021-02-25 kl. 21:16:22 / Kategori: That is that
Verkligen under de sista dagarna i vabruari var det vår tur. Eller jag är ju hemma ändå så blir ju inte "vab" på riktigt. Men i måndags efter förskolan kändes Elliot lite snorig och jag kände direkt att det skulle bli mer än så. Så ingen förskola mer resten av veckan. Det känns bra att det var jag som tog beslutet och att de inte behövde ringa från förskolan och be mig hämta honom. 

Under tisdagen började Thea också, och den tjejen kan snora, herregud!! 

Men till något roligare! Vädret just nu!! Helt underbart med sol och flera plusgrader. Igår åkte vi till Degeberga och gick en promenad, lekte och fikade med vänner (Elliot och Lovelia fann verkligen varandra). I 2,5 h var vi ute och njöt. Även idag intog mellis utomhus, närmare bestämt på lekplatsen. 

Så nu hoppas vi våren är på ingång :) 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0