3-årspresent

Skrivet den: 2021-06-04 kl. 23:00:23 / Kategori: That is that
Idag, x antal dagar efter Elliot fyllt år, och ännu fler sedan det här paketet kom, så byggde jag ihop hans födelsedagspresent från oss. (En av dem i alla fall.) Jag har gett mig på bygget en gång tidigare men blev så irriterad på kvaliteten att det slutade med att jag satt och reklamerade allt istället... 

Väldigt snett och väldigt ojämnt, men vi kan väl kalla det hemmagjort med kärlek? Elliot hjälpte mig att skruva ihop det när Thea sov, och jag kan med handen på hjärtat faktiskt säga att han hjälpte till! Han satte skruvarna på plats och skruvade lite och sedan hjälpte jag till att spänna dem lite extra. 

Sedan blev det mellis-fika med Thea till invigning :) 

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0