Baka baka liten kaka!

Skrivet den: 2021-06-23 kl. 21:38:07 / Kategori: That is that
Efter påsken i år började jag att jobba igen. Två gånger i veckan har jag kört ett tag nu och det har ju verkligen varit en mjukstart. 

Min framtid har ju också känts lite osäker med vad jag ska göra till hösten men för några veckor sedan fick jag beskedet att jag ska ta över en blivande åk 5:a. Vilket ska bli väldigt roligt och jag ser fram emot det. Men allt kommer verkligen inte vara "som vanligt" då flera kollegor försvinner eller har nya arbetsuppgifter. Vi kommer få en ny chef också så det är mycket nytt. 

Igår gick allihopa på sommarledighet med en liten fest, både för Micke som fyllt 50 och får chefen som ska sluta. Vi delade in oss i mindre grupper och åkte spettkakebageriet som en kollega startat upp i Vä. Där fick vi testa baka och vi kan bara säga att jag ska inte byta karriär. Det är svårare än man tror ;) men väldigt roligt att få testa på, och jag har min fina spettkaka här hemma att njuta av/skämmas över. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0