I solen!!

Skrivet den: 2021-06-07 kl. 20:29:58 / Kategori: That is that
Nu snackar vi sommar, vilket väder vi haft! Helgen har varit helt underbar med kalas för Daniel (det bjöds på glass i stora lass) och sedan fotboll på söndagen. 

Det är ju ett himla projekt för mig att åka iväg själv med barnen och allt som ska med i form av skötväska, vagn, mellis och liknande. Att klä och smörja in två barn som sedan ska underhållas i närmare två timmar innan de kan springa in på planen när pappan i familjen spelat klart. Men det är det värt, för det är så mysigt. Men jag kunde ändå kolla på första halvlek då vi först åt mellis och sedan önskade sig Elliot en glass från kiosken. Det fanns bara stora glassar i kiosken så han fick dela fint med Thea och jag slickade i mig en stor del också. Under andra halvlek var vi på lekplatsen bredvid istället. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0