Midsommarafton

Skrivet den: 2021-06-26 kl. 22:45:12 / Kategori: That is that
Midsommar detta året började som alla andra år, frukost i stugan. Det har alltid varit lyxfrukost på midsommarafton, enda sedan vi var små och det dukades fram på framsidan av huset på kattfotstigen. De senaste åren har det då varit i stugan istället. 

I år valde vi dessutom att stanna kvar hela dagen/kvällen/natten. Lyx för barnen att få vara med mormor och morfar och lyx för föräldrarna. (Vi sov middag båda två, och har inte förberett någon måltid på över 24h, haha.) Lyx för mormor och morfar också hoppas jag :)  Men förutom frukost blev det en promenad till stranden, ( Elliot badade igen, hur ska det här sluta egentligen?!) slappe i stugan, god midsommarmat, jordgubbar och glass och en enkel läggning av barnen. Och ännu bättre, vi fick sovmorgon. Thea vaknade som vanligt runt fem, men somnade om hos mig i sängen och förstå min förvåning när jag sedan kollade på klockan och hon var tjugo över sju!! 

Njuter gör vi verkligen där borta i Blekinge och jag har redan börjat fundera på när jag och barnen ska dit nästa gång eftersom Daniel har några veckor kvar att jobba innan semestern. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0