Mer snor

Skrivet den: 2021-03-18 kl. 19:56:16 / Kategori: That is that
Var kommer allt snor ifrån, herregud! Elliot började i måndags kväll och Thea någon dag senare. Igår var faktiskt Elliot på bättringsvägen men istället var det jag som åkte dit.. Då började jag tänka tillbaka och jag har faktiskt inte varit sjuk sedan Thea kom, alltså under hela pandemin har jag hållit mig frisk fram till nu. 

Så Daniel fick stanna hemma idag. Thea skulle till BVC och Elliot skulle klippas. Efter Theas två nysningar imorse och volymen snor som tillhörde dessa ställdes BVC in. 

Jag åkte iväg en tur in till stan för att ta covid-19 test (lika bra att kolla, kommer bli riktigt förvånad om det är positivt), och på vägen hem gjorde jag något jag drömt om läääänge. Jag körde inom Max drive-in och köpte en lyxshake. Jag suktar alltid efter dem, men ärligt talat är det år sedan jag drack en. Inte sedan vi flyttade till Åhus för 3 år sedan iaf. 

Elliot kom iväg till frissan i alla fall. Denna gången fick Elin klippa honom och Daniel följde med för att se till att det togs ordentligt. Samtidigt som jag hatar att jag missade det så är jag glad att de fick den stunden tillsammans. Och att Daniel fick se hur grym vår kille är med sådana saker, han är så duktig!! Och nu är han så stolt och fin i sin nya frisyr! 

Håll tummarna för en bättre morgondag 

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0